Bridging the distance!

Klachtenregeling

Heeft u een klacht!

Hoewel wij uitsluitend met HTX- en/of CVV D1/D2 gecertificeerde chauffeurs werken kan het onverhoopt toch voorkomen dat u uw onvrede wil uiten, of nog erger u heeft een klacht over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u dit schriftelijk aan ons te melden via ons P.D.D.A. Klachtenformulier en deze ons toe te sturen. Maar ALLEEN als het een klacht over een P.D.D.A. aangeslotenen betreft. Heeft u een klacht over een andere niet P.D.D.A. aangesloten taxiorganisatie of taxichauffeur dan kunt gebruik maken van het algemene Klachtenformulier Taxi. Of ga direct naar www.taxiklacht.nl.

Op al ons vervoer zijn de Algemene Voorwaarden van KNV Taxi van toepassing. P.D.D.A. beschikt over een uitstekende klachtenregeling. Tevens zijn al onze leden aangesloten bij de Geschillencommissie Taxivervoer, tel. 0900 202 1881 of zie www.taxiklacht.nl.

Tip 1

Als u gebruikt maakt van een taxi(van welke organisatie dan ook) vraag dan altijd om een kwitantie, hierop moeten de gegevens van de vervoerder en chauffeur vermeld staan. Heeft u achteraf een klacht dan is de chauffeur makkelijk te achterhalen.

Tip 2

Maak altijd gebruik van een bij de P.D.D.A. aangesloten ondernemer/chauffeur, zo weet u zeker dat u op de beste wijze van A naar B vervoerd wordt. Maar ook als u via C of D naar B vervoert wenst te worden bent u bij onze leden aan het juiste adres.

Algemene Voorwaarden ©2011-2014 Disclaimer